äventyr

Tre dagar avklarade på jobbet. Tre dagar kvar.
Varför kan inte tiden bara gå lite fortare nu? Varför kan den inte bara sedan gå långsamt?
Jag längtar till äventyret. Jag längtar efter spänning. Mitt liv bara måste bli mer intressant.
Mer intressant nu, snart i alla fall. Jag måste verkligen försöka njuta av livet, av nuet.
Ta vara på spänningen och äventyren man får.
Jag är inte helt ute och cyklar. Fast man kan tro det ibland.

Planerade lite i fredags inför resan. Bläddrat i Lonely Planet. Jag har bestämt att vi ska gå på salsaklubb i Miami så jag får visa vad jag går för. M tror inte att jag kommer att vara så kaxig där bland en massa sydamerikaner som har salsan i blodet.
Kanske inte, men det ska i alla fall bli roligt.
Vi pratade om att vi skulle få en hel dag var till vårt förfogande. Att man ensam får kolla upp aktiviteter och bestämma hur en hel dag ska se ut. Jag hörde att det inte alls är långt att åka till Bahamas med båt. Kanske ska vi göra det på min dag. Annars får det väl bli stranden, shopping, grillning och drinkar. Det går alldeles utmärkt det med.

   Det är nära nu. Jag ser det när jag blundar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Innan du börjar drömma om Bahamas, salsa och paraplydrinkar alltför mycket, glöm inte bort att vi ska ses och dricka vin på Påskdan......Det är ett äventyr det också! Kram.

2009-04-07 @ 10:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0