resfeber

Grejar och donar.
Hela tiden.
Det tar aldrig slut. Mina listor är evighetslånga.
Jag har stressat som bara den idag sen jag kom hem efter jobbet. Städat, tvättat, plockat ur badrummet, packat.. Jag hade sån panik innan att jag hetsåt en halv påskhare av choklad medan jag städade trapphuset.
Har dessutom ont i mandlarna nu med. Jag lovar att jag kommer att vara förkyld lagom tills vi åker. Känner mig helt matt. Kommer i och med detta antagligen att få totala öronproblem på planet. Men jag brukar ha tur.
M har inte klarat sig en enda gång utan att bli förkyld. Vi måste alltid köpa massa alvedon, trettio paket näsdukar och minst två nässprayer att ta med oss varje gång vi ska resa. Man får sedan skrika till honom i en veckas tid eftersom han inte hör något efter flygresan.

Våra resekompanjoner har kommit fram till Ft Lauderdale. Jag har fått ett MMS där E sitter i solen med Captain Morgan-solhatt på huvudet. Passande.. Skönt för dom att flygresan är över. Jag längtar inte direkt efter min. Men jag hoppas på egen TV-skärm. Då känns det lite lättare. De mörkblå sovlapparna är nedpackade.. man vet ju aldrig. Hopp finns att jag kan somna.

På återseende när vi landat på en annan kontinent..
På resdagboken..
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&section=journey&journeyId=342446&userId=121714

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä nu får du inte bli sjuk, nu ska du ju njuta av resan och ledigheten och alla konstiga saker som med största sannolikhet kommer att inträffa! Ha det så bra och var rädda om er! Kram

2009-04-14 @ 19:58:37
Postat av: Anonym

Hoppas hoppas att du mår bättre nu än vad du gjorde idag på jobbet. Ha en trevlig resa och ta hand om dig där ute!!! kram

2009-04-15 @ 20:50:23
Postat av: Maria

Fasiken va jag längtar! Ha de så gott nu! Hade tänkt ringa men tiden har varit knapp. Vi hörs när du e tillbaka, ha de bäst!

2009-04-16 @ 13:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0