gokart

Igår överraskade vi den bästa L.
Körde gokart utomhus iförda hel kroppsdräkt med sverigemönster. Först var vi som pensionärer, körde extremt långsamt och på helspänn med lite lätt böjd ryggrad. Efter ett tag släppte det i alla fall loss riktigt och vi gasade på så vi sladdade runt i kurvorna. Vissa skippade pensionärsgrejen och körde på för fullt direkt medan vissa aldrig riktigt sjönk i ålder.
Inga namn nämnda.
Jag skrattade så jag fick ont i magen. Kom trea tillslut och det var verkligen inte illa. Vi har nämligen kört fyrhjuling med samma gäng en gång tidigare och då körde jag i fem kilometer i timman på sin höjd. Alla var därför verkligen chockade över min bronsmedalj.
Jag kom före T, det känns givetvis bra. Jag hade henne nosandes i nacken hela sista loppet men hon lyckades aldrig komma om. Kvällen avslutades med en supergod middag. Mycket trevligt och mysigt som alltid. Har lite ont i kroppen idag eftersom jag antagligen spände mig lite lätt.. Har även ont i armarna eftersom jag inte har några muskler sedan tidigare. Man får ta i mer än man tror när man ska svänga runt i kurvorna.

Jaha, nu är det påsk snart igen då. Jag är ledig hela påsken. Vet inte när det inträffade senast. Har nog aldrig inträffat när jag tänker efter. Inte sedan jag började jobba i alla fall. Jobbar kväll imorgon, men sen.. Det är nära nu..
Ska åka hem till min söta syster och även hälsa på mor och far och övrig släkt. Blir trevligt. Vi har inte varit där sedan jul så det kan väl vara dags nu. Jag ska bli moster igen när som helst med. Det gör det hela ännu mer spännande. Vi längtar också efter bebisens storasyster, trots att det inte var så länge sen vi sågs. Blir ändå allt för sällan.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0