klart eller kaos?

Tid är lika med noll.
Varje dag efter jobbet blir det den lilla korta vanliga svängen till:
K-Rauta
Ekholms
Bygg-Max
Ikea
Media Markt
Beijer
Konradssons Kakel
and so on
Tar aldrig slut.
Aldrig. 

I övrigt har vi fortfarande ingen telefon.
Nu hatar vi telia.
Det är underbart att konstant prata i mobiltelefon och därmed bli ruinerad och få hjärncancer på grund av all strålning.

Badrumslennart har börjat.
Men det är liksom inte så mycket mer än så.
Varje dag är spänningen olidlig. Jag menar har han varit där eller har han inte. Jag intalar alltid mig själv att han inte varit där för det känns mest troligt.
Självbevarelsedrift liksom.
Mina tjejkompisar kommer hit nästa fredag och vi har en liten vadslagning.
Klart eller kaos? 
Den som gissar rätt vinner en dumlepåse.

Vi eldade i öppna spisen i helgen.
Slutsats: Vi är inga scouter.
Det bolmade in rök så det blev som en dimma i hela vardagsrummet.
Nu luktar allt lägereld igen.
Härligt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen weei, en uppdatering :)

2009-12-08 @ 23:41:22
URL: http://bitterphittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0