dans dans dans

Danslektion två är över.
Jag passar in så fantastiskt bra.. Jag passar verkligen in bland alla dansanta människor med avslappnade axlar, bra hållning och raka armar. Det räcker inte med världens bästa koordination och att hänga med i alla steg. Man ska se vacker och otroligt sexig ut också. En liten hake alltså.. En liten..
Ska spela salsamusik på spotify och träna i vardagsrummet. Träna, träna och träna. Risken finns väl att gubben mitt emot bryter ihop och får en hjärtinfarkt. Men det kan inte hjälpas, det är en risk jag får ta. Träna måste man ju. Vet egentligen inte vad som är bäst, yoga och huvudstående eller sexig dans.

Roligt, roligt, roligt. Kan dansa hur länge som helst, vill inte att det ska ta slut.

Ett mål uppnått, ett streck draget

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man kanske kan få en liten privatlektion i salsa? Vi kanske kan chocka grannen dubbelt genom att stå i ditt vardagsrum och dansa oss svettiga båda två?? Då skulle han nog definitivt få en hjärtinfarkt.. ;-)

2009-02-06 @ 10:05:06
Postat av: Kris

Ja hahaha. Sexig dans i minimal outfit..

2009-02-06 @ 10:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0