blom-HLR

Har läst att man ska skriva så korta inlägg som möjligt. Ingen orkar läsa annars.
Okej, korta inlägg. Korta inlägg. Min specialitet.

Har lånat en ny bok vilket betyder att jag nu har 11 böcker på nattugsbordet.
11 olästa böcker.
11 böcker med raka oförstörda sidor utan hundöron. 
Får inte köpa några fler böcker nu, har bokförbud. Bokförbud tills jag börjar läsa igen.
Undra om det händer snart?
Har varit så tankspridd på sistone att jag glömt vattna blommorna. Upptäckte detta idag och har i panik förgäves försökt rädda deras liv. Den ena blev bara som ett skal. Alla löv ramlade av.
Helt tunn. Som granen när man ska slänga ut den och alla miljoner barr hamnar på vardagsrumsgolvet, eller som i vårt fall på vardagsrumsbordet. Det var nämligen där vi hade granen i år. Den 50 cm höga och extremt ståtliga granen.

Nu är det extremt tomt i fönstren, tur att jag har 200 ljuslyktor. Verkligen tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0