då och nu

Då.
Mitt psykiska stöd vid piercandet gick utomordentligt bra. Hand öm efter hårt kramande.
Genomfördes. Fint blev det!
Det efterföljande vindrickandet klarade sig utan psykiskt stöd. Skönt. Bra.
Mycket trevlig kväll. Såg en skräckfilm när jag kom hem och gick och la mig kl 03.
Var lite svårt att tvätta bort sminket i badrummet sen utan att få konstant panik och andningsbesvär.
Lite segt kanske men..

Igår.
En fantastiskt rolig kväll. Det var länge sen jag skrattade så mycket.
Min bästa J och min bästa E var här. Mysigt mysigt!
Min kock hade lagat gourmé-buffet som mumsades upp utan problem.
Roliga spel, roliga historier, roliga människor. 
Fantastiska människor!

   

Nu.
En vecka med enbart dagturer framför mig. Känns skönt att jag sovit ut så bra i helgen (precis)..
Det blir spännande imorgon! Spännande och konstigt. Undra varför det känns så?
Det är ju på samma ställe. Samma personer. Kanske därför jag är extra nervös, eller..
Vi får se. Vi får se.
Nästa helg blir det troligtvis målande inför vårt kommande vernissage.
Försöker att komma i stämning. Laddar mer och mer för varje dag.
Harmoni in. Känsla fram. Basker på.
Det närmar sig. Det närmar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0