världsnyheter

Nya fantastiska världsnyheter i tidningen idag.
Några slumpmässigt utvalda exempel:

"Dags att dumpa ostfrallan. Här har du påläggen som gäller i år"
-Skönt, jag som undrade så. Det känns tryggt. Jag var så vilsen innan. Kände på mej att ost var ute men jag vågade inte riktigt ta steget.
Är det rätt att dumpa ost? Vad ska man ta istället? Frågorna var många.
Andas nu äntligen ut.

"Skägg eller rakat? Kolla in de vildvuxna kändisarna"
-Kan inte vänta. Detta måste vara årets händelse. Åh, jag är så spänd på alla bilder.

"Britney Spears har en ny dubbelgångare"
-Undra vad som hände med den gamla?

"Stjärnorna laddar inför Oscarsgalan med botox och löshår"
-Känns skönt att dom verkligen engegerar sig så. En del tar sannerligen jobbet på allvar. 
Vilken kämparanda. Vilken glöd.

"Bildextra: Så ser Carlton i Fresh Prince ut idag"
-Gode tid. Jag saknar ord..
 


Hade problem med You Tube och allt annat som spelas upp via det när jag var kräksjuk. Det var dödstyst när jag skulle lyssna. Hände inget. Fick självklart panik över detta extremt viktiga fenomen.
Satt hela tisdagen och chattade med T på msn för att fösöka lösa problemet.
-Defenitivt något med flash player, sa T medan han bekymrat rynkade på ögonbrynen. 
Jag installerade program efter program på datorn utan lyckat resultat. Ingenting fungerade. Bröt givetvis ihop. Satt som ett ihopsjunket deppo i soffan när M kom hem.
-Men hur svårt kan det va, tyckte M. Jag gav givetvis datorn till honom och tyckte att han minsann kunde fixa det om han nu är så bra på data. Jag och T hade ju liksom inte lyckats.
Inte på hela dagen.
10 sekunder senare höjde M ljudet..
Nu fungerar You Tube perfekt igen. Så bra då.

M är nu i upplösningstillstånd över alla konstiga ikoner och 100 pop-up rutor som jag så fint installerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0