sol

Har jobbat några dagar med mina nya arbetsuppgifter. Jag tror att min hjärna nu på allvar är full. Det är roligt. Förvirrande, men roligt.
Ser fram emot fortsättningen.

Igår var det after work med J. Åkte från jobbet vid 16 och hade en kvart på mig att byta om hemma. Panik utbröt efter eget försök till piercingbyte. En kaotisk timma senare var den åter på plats. Skrattade i alla fall hur mycket som helst. Mycket trevlig kväll med mycket trevligt sällskap.

Sol idag. Ingen snö. Det är så skönt. Kanske att jag till och med kan ta mig ut utan att frysa ihjäl. Kanske är det snart vår. Hoppas hoppas. Härligt med sol. Härligt med ljus.
Det blir förhoppningsvis bara bättre och bättre.
6 1/2 vecka kvar till vår resa. Nedräkning.
Dags att plocka fram sommarklänning, flip-flops och bikini. Det är nära nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0