hasse

Nu börjar mitt sunda liv återigen. Det har varit för dåligt på sistone. Man skulle kunna säga att jag har varit lika sund som ett askfat, inte ett vitt med fin guldkant utan ett grått sunkigt.
Nästan det sunkigaste man kan tänka sig.
Mitt nya sunda liv har hållt på endast idag. Jag har lite abstinens efter allt möjligt men är man sund så är man. Har t.ex. inte köpt någon cola idag fast jag har varit på väg flera gånger. Istället har jag köpt hälsovatten med en massa olika vitaminer i. Inte riktigt samma effekt som cola men man vänjer sig nog tillslut.
Måste ta mig igenom avgiftningsprocessen.
Måste... klara....

Är lite darrig.


Vi ska till huset på torsdag och kolla läget lite. Ska mäta inför terasserna som vi har planer på att bygga. M har hur mycket idéer som helst nu. 
Förutom risfält och potatisland ska vi numera även ha:
-höns
-egen vinproduktion i jordkällaren
-målarateljé i ett speciellt utvalt rum med utsikt
-en sällskapsgris som vi ska föda upp för att sedan helgrilla på spett
-biosalong
-pingisrum
-uppfödning av fyra kalkoner som ska heta Hasse. Hasse ska sedan ätas till jul.

Hurra jag är glad. Åt detta jublar jag.


Skön sommarkväll hos den finaste Nina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0