vitaminer i pillerform

Har varit och handlat idag efter jobbet.
Vi hade en hel vagn full men det enda som jag la ner var:
Välling, Kaffe, Mjölkpulver, 2 Mango, Smörmicropopcorn och en Risifrutti.
Det var det det enda jag ville ha. Det enda jag äter.
Lite lätt näringsfattigt kanske man skulle kunna säga.
Tur att det finns vitaminer i pillerform.

På jobbet innan var det även klacksko-provning. Jag har nämligen lånat av min kollega till salsan imorgon. Börjar tydligen bli allvar nu. Dans med höga klackar alltså. Jag får väl hålla tummarna att jag inte bryter benet. Det skulle ju inte förvåna mig. Säkert ingen annan heller som känner mig lite. Får hålla tummarna hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0