trött

Kan jag fortfarande skylla på jetlag?
Har genomgått en vecka nu. Nästan. Det är sex dagar sen vi kom hem från New York.
Idag hörde jag på radio att en man fått svininfluensa efter en New York resa.
Tur att jag inte är hypokondriker.
Tur att jag aldrig blir sjuk.
No more comments.

Kaklet är uppsatt i badrummet. På väggarna i alla fall.
Det närmar sig. Jag ser ljuset.
Det har varit tyst nu i helgen. Men vad hade vi förväntat oss, inte jobbar handyman mer än han behöver. Han kanske har en veckoarbetstid på 10 timmar. Det kanske räcker för honom.

Igår var vi och hälsade på systers nya bebis. En till F, en pojke. Liten och mycket söt.
Igår blev jag dessutom ett år äldre.
Firade detta med att gå på fest. Det är alltid trevligt att träffa nya människor. Satt och diskuterade med en psykolog under kvällen, mycket intressant.
Av min man fick jag en spikmatta. Även det intressant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0