inget särskilt

Sista utbildningsdagen igår för denna gången. Båda utbildningarna avklarade.
Undra om jag blev något klokare. Man kan aldrig bli vis nog.
Intressant var det i alla fall. Synd bara att man inte kan ta till sig allt och bli
världens bästa person. Synd att det inte fungerar så. 


I huvudet på avsnittsförfattaren till Greys:
-Hm, det börjar bli lite tråkigt nu.
Händer inget intressant.
Måste nog skapa lite action.
Hm.
Hm, what to dooo?
Jag vet!
Jag dödar Izzie Stevens.
Jaaaa, va roligt!
Hurra va kul att jag kom på det.
Yes!
Sen när började jag följa en serie. När började jag dessutom bli helt fast. När började jag bry mig om rollfigurerna i serien.
Igår kunde jag inte ens gå ner till tvättstugan för att jag var så upprörd.
Hon vill helt enkelt inte vara med i serien längre. Men varför dö. Måste dom alltid utnyttja det där. Kan hon inte bara flytta eller nåt. Det är väl bättre.
Idag har jag i alla fall tagit mig i kragen. Skönt.
Jag blev nästan lite orolig.

Idag har jag varit ledig. Skulle träffat M men hon bestämde sig för att åka till förlossningen istället. Nu har hon fått en son! =) Jag tog bussen till Bankeryd istället och har hängt med min bästa J. Fikat och myst. Sedan har vi givetvis gått på stan och shoppat. Shoppat kläder och skor vi verkligen behövde. Som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0