jaha

Nu har vi flyttat.

Det blev lite abrupt. Vi var nämligen ute i så god tid att vi kom på det dagen innan. Men vi hann med att flytta allt på en dag.
Nu lever vi i toal kaos.
Badrumslennart skulle börjat v.46. Nu är det v.48 och han har fortfarande inte visat sig.
Men visst, vi är vana att leva i sunk. Det är supertrevligt att trava ner till grannarna och duscha klockan 05 på morgonen så det gör inget.
Vi har i alla fall internet. Igår fick vi till och med teve. Stora grejer är det.. Tyvärr väntar vi fortfarande på telefonlinjen men vi har i alla fall köpt splirrans nya telefoner som står på laddning och otåligt väntar på kontakt med yttre världen.
Imorgon är jag ledig hela en dag. Första gången sedan förra tisdagen. Då får jag besök från Norrköping, hurra.

Vi måste köpa en stor frysbox till källaren. Vi har nämligen köpt en halv gris. Eller jag menar, M har köpt en halv gris. Jag påminde honom om att vi inte ens äter gris. Jag fick till svar att det var dags att börja med det nu. Nu väntar vi med spänning på leveransen som ska ske denna veckan.
Det är i princip lika spännande att vänta på grisen som det är att vänta på badrumslennart.
Vadslagning varje dag.

M påstår att han har tagit upp sin träning igen. Egentligen så betyder det att han har tränat en gång. Han önskar sig nya träningskläder i julklapp eftersom han påstår att han ser ut som Ullaredscamparen i dom han har. Tobias däremot som han tränar med är jättehipp i sin heltäckande hip-hop dräkt som han precis köpt i Indien.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men hallå kära Kusin! Har du inte lyssnat på vad jag alltid har sagt om hantverkare? De dyker upp när man minst anar det, bara just inte på den tiden som du bestämt med dom. Plötsligt händer det!!! Fråga min lillasyster....hon är på sin hantverkare som en hök nu....han har skavsår i öronen. Han har dykt upp men liksom inte fått ordning på grejerna i den takt som var utlovat. Jag skulle då inte vilja vara i hans kläder.....

2009-11-25 @ 18:27:23
URL: http://asaerixon.blogg.se/?tmp=25182529

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0