flu shot

Igår började vi med vaccineringen och det sprutades hej vilt.
Jag fick min spruta på eftermiddagen. På kvällen hade jag så ont i armen att det tog en kvart för mig att få av mig kläderna.
Kunde inte röra mig.
Fick sova som en stel pinne. Kunde varken ligga åt höger eller vänster och varje gång jag rörde mig så vaknade jag i panik.
Smärta, smärta.
När jag kom till jobbet idag så hade ingen sovit. Hälften hade fått ta värktabletter för att ens få på sig BHn. Dusch var det verkligen inte tal om.
Under dagen idag har dessutom resterande hälft fått feber och frossa.

Va bra!


Själv mår jag allmänt dassigt och missar min dans idag för att jag inte kan röra vänster arm.

Ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: Lena

Men seriöst blir det så illa?.. jag vill inte! skiter i om jag blir ansvarig för den dära pandemi:(

2009-10-15 @ 22:06:31
Postat av: Åsa

Då förstår du hur jag har haft det nattetid i sex veckor nu! Själv fick jag ta sprutan i höger, eftersom vänster har en fraktur. Tack och lov har jag inte fått några som helst men, varken smärta, feber eller stelhet. Känner absolut nada av vaccinet. Och nu har det ju gått två dygn så nu är jag väl utom "fara" antar jag. Det hade ju varit grant om båda armarna blivit obrukbara.

2009-11-07 @ 12:21:13
URL: http://asaerixon.blogg.se/?tmp=25182529

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0