tid

M sa förra veckan.
Vad gjorde vi innan egentligen?
Vad gjorde vi med all tid?

Det kan man verkligen fråga sig.

Nu är jag så ovan så har jag en kvart över känner jag mig nästan lite osäker och rädd. Vad var det jag gjorde innan när jag var ledig. Jag kommer inte ihåg.
En timma över..
Nej, det måste vara något som jag glömt. Det måste vara något som jag ska göra nu.
Vad är det som jag har glömt?

Jag blir på något sätt smittat av all stress och ligger hela tiden flera veckor i förväg i tanken. Både på jobbet och hemma. Tänker hela tiden.
Jag blir galen!
Måste träna på att andas ut och vara här och nu.

Harmoni..
Det skulle vara skönt!
Det satsar vi på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0