västra flygeln

Hålet i väggen blir större och större.
Jag kan faktiskt erkänna att det kommer att bli bra. Mycket bra. 
Det kommer att ta lång tid innan det är färdigt bara. Men vi är ändå så vana att leva i kaos nu att det inte gör något.
Ha tålamod loppor, natten är lång..
När det fantastiska projektet tillslut är klart påstår M att han ska döpa det till Västra Flygeln. 

Jag har rensat bort julpiffet. Detta resulterade i att jag gjorde en lampinventering igår.
I mörker.
Vi behöver 17 nya lampor bara i dom rummen som är färdiga. Detta är inte på grund av att dom gamla är fula utan helt enkelt för att vi inte har några. Vilket självklart förklarar mörkret.
Vi begav oss till varenda affär som existerar och kom hem med en endaste lampa.
Bra, endast 16 kvar då.

Papprena från telia har äntligen kommit.
Detta efter tio veckor och sju telefonsamtal.
Hurra.
Jag trodde dom hade kidnappat vårt telefonnummer.
Att det trots detta ska börja fungera snart är väl ändå för mycket att hoppas på.

Mamma har gett bort alla sina skor till en kvinna i Kenya som inte hade några.
Hon ska resa hem utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0